marți, 18 noiembrie 2008

Un manager ce creeaza dependenta

Imi aduc aminte ca am dat de acest joc prin vara anului 2005, insa nu aveam internet acasa pe atunci. Cum eram inca in scoala generala, si ca toti baietii carora le place fotbalul mi-a placut foarte mult si acest manager hattrick.
Nici nu am stat mult pe ganduri si am decis sa imi fac o echipa, aceasta avea sa se numeasca Juventus Falticeni. Si cum omu nu se naste invatat, tot asa si eu am avut vreo 2 sezoane in care nu stiam mai exact ce trebuia sa fac si luam bataie mai pe la tot pasul. Si cum mergeam pe la sali de internet imi ramase odata parola salvata si prin chestia asta am reusit sa pierd echipa deoarece imi facuse multe modificari cel care mi-a "furat" echipa.
Pe la sfarsitul anului 2006 am reusit sa-mi pun si eu internet si am decis sa ma reintorc la treaba creandu-mi o noua echipa de fotbal - SperieTOT. Acea echipa avea sa ia nastere la inceputul anului 2007 pe 2 februarie. Primul meci de atunci aveam sa-l pierd insa apoi a urmat un meci egal si imediat si prima victorie. Dupa vreo 4 sezoane in liga VIII ma hotarasem si eu sa promovez.
Prinsesem suficienta experienta, am inteles rolul tacticilor si importanta specialitatilor jucatorilor. In liga VII nu am stat decat 2 sezoane, apoi am reusit sa promovez in liga VI unde sunt si acum la primul sezon, cu ganduri mari de a merge in divizii mai superioare in viitor. Acum sa va spun cateva despre mine, ma numesc Ghiatau Alexandru, am aproape 16 ani impliniti, sunt boboc in clasa 9 D al liceului " Mihai Bacescu " Falticeni la profilul filologie si de curand colaborator si corespondent al ziarului online de sport Stiri Sportive.
Prietenii imi spun "aiurea" sau "aiureanu" din aceasta cauza am ales acest nickname. Va multumesc pentru timpul acordat si o sa ne mai auzim mult timp in lumea hattrick-ului.

Manager: Aiureanu
Echipa: SperieTot serie VI.734

1 comentarii:

Anonim spunea...

Pustiule imi dai curaj... cred ca o sa scriu si eu despre cum am inceput :D

Bafta cu echipa ;)

Label Cloud