luni, 3 noiembrie 2008

Tabel posesie - ocazii de gol

Se stie ca in hattrick posesia este factorul important in castigarea unui meci iar modalitatea principala de a combata posesia, contraatacul, s-a dovedit a fi in 80% din cazuri nefolositoare.
Tocmai de aceea principala asezare in hattrick este 3-5-2, asezare care maximizeaza posesia, asigura un atac bun si o aparare pe masura daca este completata cu un portar de calitate.
De cand joc hattrick am antrenat aparare si stiu foarte bine cat este de greu sa joci fara a avea posesia. In diviziile VI si V mi-am permis sa abordez aproape toate meciurile intr-o variatie de 5-3-2 sau 5-4-1. Aveam si mijlocasi de valoare care reuseau singuri sa detina si posesia la nevoie. Dar odata ce urcam spre diviziile superioare eram obligat sa renunt rand pe rand la cate un fundas. Compartimentul care-l intaream permanent era evident mijlocul.
De curand am descoperit un tabel cu numarul de ocazii de gol proportional pe posesie. Nu am avut nevoie sa-l folosesc pentru ca teoria cu siguranta este batuta de practica, iar aici intervine si randoomul, dar pentru cei care vor sa detina toate secretele jocului il voi publica.


downloadeaza de aici tabelul posesie/ocazii

1 comentarii:

Anonim spunea...

Ehee pe vremuri cred ca faceam orice pentru un astfel de tabel... acum parca s-a mai stins din pasiunea pentru Hattrick :(

Label Cloud