luni, 10 noiembrie 2008

Spectator in Giulesti

Am fost spectator aseara pe Giulesti, la Rapid - Steaua, desi se stie ca nu sunt suporter al niciuneia, dar am fost asa cum e normal sa mearga orice iubitor de fotbal, la un meci ce se anunta un derby. Am profitat de lipsa unui abonat permanent al clubului si am intrat cu legitimatia acestuia chiar in peluza a II-a alaturi de galeria alb-visinie.
Din punct de vedere fonetic galeria rapidista s-a comportat acceptabil. Cateva injuraturi la adresa lui Mirel Radoi, poeticul mesaj m*** Steaua si un cantec al galeriei care contine in versuri "caini spurcati" si "aurolaci", in rest au suportat cu greu meciul slab oferit de favoriti.
Literar, daca ne referim la bannerele afisate, galeria rapidista a fost muuult mai incisiva si mai creativa decat jucatorii din teren.
O pata neagra vine dinspre galeria ros-albastra care la inceput de meci a aruncat 3 petarde inspre tribuna I dar care nu as putea garanta ca a trecut de sectorul gol care despartea cele doua grupari. Cert este ca un astfel de gest, daca ar fi nimerit in multime, nu se poate cataloga decat unul criminal.
Valoric, ambele echipe sunt intrun moment de joc fara imaginatie. Prea multe mingii erau finalizate de fundasi cu mingii lungi la intamplare dincolo de linia de fundasi adversa. Din tribune putini jucatori au aratat valoare. In primul rand l-as nominaliza pe Kapetanos extrem de puternic si chiar rapid in comparatie cu multi altii din teren. Goian si Nicolita s-au remarcat si ei. Primul prin o exceptionala pozitionare la loviturile de cap iar al doilea prin continua miscare din teren si pase din prima. Pentru Rapid oricat mi-as stoarce creierii nu reusesc sa-mi amintesc un jucator care sa fi iesit in evidenta, poate intro oarecare masura Joao Paolo Andrade, fundasul ce acopera o mare zona de teren.
La final am constatat ca am inghetat pentru mai nimic. A fost un derby in care amandoua echipe au intrat cu gandul ca un egal nu ar fi rau si nu au riscat nimic pentru mai mult.
Interesant ca la acest meci nu au fost prezenti niciunul dintre patronii celor 2 echipe. Nici Taher sau Copos pe de o parte, nici Gigi Becali de cealalta nu au venit la stadion. In schimb a fost Nicolae Badea ...

0 comentarii:

Label Cloud