marți, 14 octombrie 2008

Perle din Hattrick

Nu-s ele perle de pe la bacalaureate dar nici perlele din hattrick nu-s departe. Amandoua provoaca "la radere".
Ideea a preluat-o ionut xx iar Hattrick si Pantere va amuza:


Unul din jucătorii tăi a devenit golgeterul seriei. Clubul a primit echivalentul sumei de 10.000 euro. echivalentu la 10000 de euro vine cam 35 milioane..:)si n-am primti nici un ban..sau cum se face

salutare,ma tot contrazic cu un fost coleg in privinta stadionului,adca el zice ca daca ai prea multe loje VIP ti se poate prabusi stadionul,se poate intampla asa chestie?eu cel putin nu am auzit de treaba asta...

cum este pozibil ca patronul echipei mele sa-si cumpere limuzina???de ce sunt eu nevoit sa ii platesc datoriile din banii clubului???cum imi dau seama cate luni mai am pana cand mai am rate de platit?? multumesc anticipat

Cred ca trebuie sa fii si intr-o divizie superioara ca sa cistigi ceva din scoala. N-or sa dea jucatori valorosi la toti "fraierii" de prin ligile inferioare.

salut...am si eu o intrebare...daca mi-a fost blocat accesul la echipa mea pentru o frauda:( as putea sa-mi recuperez intr-un fel echipa?sau dupa cat timp...dupa 7 saptamani as putea?ms anticipat

mai fratilor lamuritima si pe mine se mai baga aia cu sponsorii aia care spunea ca se baga aia si zice sponsorii ce vor sa castigi sa pierzi chestia aia se mai baga sau nu ca eu unu numai inteleg nimic

bha caut de 30 de min daca inchid o cheste dinaia unde amvb cu careva cumdau iara de ea fara sadau back ?? caam niste
nervidemor!!!!(X(X(X(

din cauza ca ii suni vineri seara sau sambata dimineta...de obicei vinerea noaptea scouti fac petrecere si se imbata ca porcii
...asa ca nu ii suna...nici sambata ca sunt mahmuri.

ma nu vreti sa ma [teamid=xxx] [playerid=xxx] [allianceid=xxx] [message=xxx.yy] [link=xxx] [link=xxx] [message=xxx.yy] si
cum as putea sa fiu si eu in liga voastra?

cand revine totul la normal cu incredera in sine cu auporteri si sopnsori etc si ce o ami fii ....... ca asa am auzit ca la sfarsit de sezon se fak toate la normal se reseteaza .....

as cauta niste jucatori ca si cei adusi in Giulesti imi poate da cineva o idee ??

aveti idee cam dupa cat timp isi ia antrenorul meu licenta,are saracul 24 de ani,e un antrenor bun cu jalnic,numai ca de cand mi l-am luat numai bataie imi iau ~x( .are deja vreo 10 meciuri si tot nu si-a luat licenta si ma cam enerveaza ca-s ciuca batailor cu el pe banca

CAUT AMICAL EXCLUD STELISTI

bai mie nu imi stati!!! mie imi vb!! nu ma intereseaza despre ce mie imi vorbti !! va vreau eroi aazi

ms da mie somn de mor :)))) nb :) si mere tastatura nashpa ca asa limba romana o mai cunosc ;) :))))))=))

mnoah' .. e aiorea ekipa .. a fo' cv fain l inceput .. ;)) .. acuma .. :-j .. de aia vreau sa plec .. :)

fetele isi permite orce ptr ca prostii de noi baietii le sponsorizam ce vrea iubita un parfum o hainuta de 100 euro o masinuta uite asa fetele profita de noi

Spuneam ca este o idee preluata si imi propun sa amintesc candva de original.

0 comentarii:

Label Cloud