marți, 28 octombrie 2008

Cu adizbang la Skol Stud Cup

In aceasta perioada se desfasoara Skol Stud Cup, competitie organizata de Facultatea de Istorie pe terenurile sintetice din Regie, aceleasi terenuri unde s-a desfasurat si Cupa Federatiilor in hattrick, la care participa 36 de echipe impartite in 12 grupe.
In calitate de fin fotoreporter , si apoi videoreporter, am participat la primul meci al celor de la CSIE (cibernetica statistica si informatica economica), pentru a-l incuraja pe adizbang (managerul celor de la FC Virtutii Bucureşti).


adizbang

Prezenta mea s-a dovedit a fi cu noroc si pentru el si pentru echipa lui. Dupa 1 gol si 3 (sau poate 2 :D) pase de gol, adizbang si-a condus echipa spre victorie. Scor final : 6-4 (3-1) cu OCSE.

Sa pomenim numele colegilor lui de echipa asa cum a considerat sa-mi comunice adizbang, (adica Aditza) nestiind ca am de gand sa public intocmai:

marin baiatul din atac
sorin portaru
adi
ala caruia i-am dat pasa eu de gol

marius cel care a dat ultimul gol cu capu
alin
a jucat pe la mijloc si a dat o data o pasa cu calcaiul

si covaci a stat fundas dar a si urcat

Echipa CSIE

Meciul urmator, si ultimul din grupe, il au impotriva unei echipe cu rezonanta (de culoare) Hooligans Triada. Succes CSIE !

0 comentarii:

Label Cloud