marți, 28 octombrie 2008

Perle din Hattrick # 2

mai fratilor lamuritima si pe mine se mai baga aia cu sponsorii aia care spunea ca se baga aia si zice sponsorii ce vor sa castigi sa pierzi chestia aia se mai baga sau nu ca eu unu numai inteleg nimic

"eu mi-am facut la inceput cand am primit echipa 2 loje VIP, una pentru mine si una pentru un prieten" "

Scriu acest mesaj in numele unor prieteni de-ai mei care i-am cunoscur prin intermediul HT-ului. Ei sunt mult mai experimentati decat mine si unii dintre ei zic ca daca ti apasata tasta "shift" in timpul meciurilor, probabilitatea de a da gol creste cu 80%. Mie chestia asta mi se pare o aberatie, dar totusi vreau sa aud parerea si a unora mai experimentati de aici."


"Mi-a facut unul un blestem prin PM asupra echipei si a zis ca o sa am ghinion 10 sezoane de acum in colo. E legal asa ceva???"


"sal ma cheama jon si sunt din iasi cum de ai luat portarul ala de 5si jum de stele lai antrenat de la 16 ani sau lai cumparat eu am extrema bun siii antrenez o sa creasca ?"

"cum pot sa ridic si io nivelul la un jucator la LIDER????"


"am vazut ca acum am sponosrii: " in loje vip" si suporterii nedumeriti. si nu am gasit scara de ierarhie pentru astea. ma poate ajuta cineva? "


"ce-o fi cu antrenamentul asta de pase, ca si mie mi-a zis antrenoru la fel. nush care jucator raspunde bine la antrenamentu de pase, numai ca eu antrenez defending si crossing"

"ma deranjeaza ca forma lui scade vertiginos iar formele celorlalti jucatori este in crestere evidenta!"


"pls ajutatima si pe mine daca un jucator vorbeste alta linba afetceaza ecipa in vrun fel?"


"in amicalul de miercuri, antrenorul a dat un gol din foarfeca. E normal acest om la varsta lui? de ce nu da asa ceva astia tineri ?"


"Nu mai stiu ce vroiam sa va intreb, dar imi aduc eu aminte ;) "


"daca am un jucator pe TL si termenul limita este tocmai in timpul unui meci, si jucatorul respectiv joaca in acel meci, atunci daca primesc oferte pt el si il vand, ce se va intampla?pleaca jucatorul taman in mijlocul meciului sau pleca frumos dupa meci?(saluta colegii la vestiar, isi ia ramas bun de la antrenor) "


"- Sunt prost:("
"- Ai ceva inpotriva???"

"ar fi putut trece la conducere prin Iulian Giurgiu în minutul 55, jucatorul oaspetilor urmarind un balon ce traversa terenul, dar Kim Matsson a fost rapid ca un sarpe, suflându-i balonul de sub nas" - e un simplu text sau din cauza k portarul are ceva rezistenta?"


"De unde setez aptitudinea echipei sa fie "secreta"?"


"am si eu o intrebare. cum o sa fie un jucator care are acum la tineret 5.5 stele cand o sa-l scot la echipa mare?o sa fie macar adecvat?"

- e vreun tool serios care sa-mi spuna in cate saptamani imi creste un jucator, sau tre sa calculez eu de mana? calculul de mana e si el probabilistic, e f probabil sa nu stiu tot ce intra in el, plus ca nu am decat cam 2 sezoane experienta...

-Important este sa ai rabdare si sa nu intri in panica ... Fi calm, joaca relaxat in amicale, apoi incearca sa nu de duci in jos rau cu finantzele ... si cresc jucatori in timp ce faci asta :))

"Nu inteleg treaba cu secretara... din cate stiu secretara au doar cei cu suporter,nu?"

"si eu am pus portarul sa bata loviturile libere si da gol d cate ori are ocazia.sa pui portarul la faze fixe nu este un lucru foarte bun k se mai intampla sa uite sa vina in poarta.norocul meu k am fundasi foarte buni ."

"oare atacul din LIban sa fi afectat site-ul saptamana trecuta ?"

1 comentarii:

Petrica GRIGORE spunea...

Foarte tari. Chiar m-am amuzat

Label Cloud