marți, 7 octombrie 2008

Cum sa fac bani repede


Imi dai si mie niste sfaturi, cum sa fac bani repede? bafta .

Inainte cand eram si eu prin prima divizie lumea ma intreba probleme de tactica, deh inspiram incredere si cunoastere, acum primesc petitii ca la Ministerul Finantelor.
Tocmai ce se discuta prin presa cum ca Becali e cel mai bogat roman cu vre-o 3 miliarde si constat ca nici macar in irealitatea noastra verde nu reusesc sa-l fac. Da` macar avem cate ceva in comun: el miliardar, ete si io ... el echipa, io de asemenea ... el nevasta, si io si io :D
Si revenind la intrebarea colegului din hattrick prima mea reactie sa-i raspund la intrebarea "cum sa fac bani repede" a fost : Furand ! Cine face bani altfel? ... si repede. Sigur nu e cazul in hattrick ca la fel de repede ii pierzi daca faci magarii.
Bani in hattrick nu faci decat din STEP si cat sa traiesti din DAY TRADING. Pana una alta despre STEP a vorbit pauliasi in Paradisul Stepperilor , urmati linkul si aflati secretele. Uite cum imi fac eu concurenta :)) Paul poate te revansezi cu un link :))

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ai uitat să precizezi că eşti cel mai tare stepper de fundaşi buni :P

TORNADO_76 spunea...

Ai precizat bine ca de fundasi buni pentru ca nu am incercat sa trec la nivele mai mari :P Trebe ceva rabdare sa faci atatia bani doar din step de solizi :))

Label Cloud