luni, 27 octombrie 2008

Interviu cu mastercyb

Interviu cu mastercyb, managerul ce a adus AUR Romaniei !!!

Stiri sportive: De ce hattrick ?


mastercyb: Aici lucrurile sunt simple, iar povestea probabil ca a mai fost zisa de multe ori (de altii). Pe cand eram un student silitor, stateam in camin, aveam internet (practic gratis) si cautam distractii cat mai apropiate de "dorintele" mele.

Astfel, desi jucam, impreuna cu alti colegi, Championship Manager, lucrurile erau prea usoare acolo. Mereu, cand te bati cu un computer, cu putina rabdare, atentie si pricepere poti ajunge sa fii no1. Dar care e satisfactia? Cand in aprilie 2003 am gasit un link cu hattrick (in prosport), un manager de fotbal online, am devenit imediat atras de idee. Au trecut cateva saptamani/luni pana sa invat si sa inteleg ideea jocului, insa din momentul in care am inceput sa joc corect, ht'ul a devenit singurul joc din viata mea.


Continuarea interviului numai in Stiri Sportive. Nu rata interviul cu mastercyb !!!

0 comentarii:

Label Cloud