vineri, 10 octombrie 2008

Infrangere justificata

Pentru cine se intreaba cum de am "reusit" sa i-au bataie inca din primul tur de Cupa Romaniei, de la o echipa a carei valoare era data de darnicia Jocului, tin sa le spun ca nu mai puteam de nerabdare sa vad noul sistem de generare al amicalelor :D
Am avut probabil onoarea de a fi cam singura echipa de IV care se afla in urna amicalelor, lucru care a convins cam 3 sferturi din echipe sa-si doreasca un amical cu Panterele Negre.
Sigur ca n-am inteles prea bine sistemul si m-am trezit ales de o echipa din Argentina ( Deoli Team ) la mai putin de o secunda dupa ce am facut niste modificari prin optiunile afisate.
Si ca sa justific poza (din imagine :))) ) - aveti in fata dvs scaunul antrenorului echipei mele si probabil cel al antrenorului rapidist : Joseeeeee Peseiroooooo !

0 comentarii:

Label Cloud