luni, 8 iunie 2009

Weekend la munte

Ca orice roman care nu a fost interesat de alegerile europarlamentare mi-am luat familia (adica sotia) si o pereche prietena (adica Ionut si Claudia) si am plecat la munte la Sinaia.
De data asta ne-am lasat ghidati de Ionut. El a ales traseul de sambata, tot el pe cel de duminica si poate l-ar fi ales si pe cel de luni dar m-am opus cu putere. Am zis: azi eu aleg, plecam acasa :P Si asa a fost.
Sa le luam pe rand. Sambata odata ajunsi la Sinaia am mancat si am plecat pe la 11,30 spre telefericul din Sinaia. Cu 27 ron de persoana am urcat la cota 1400 si apoi la cota 2000. De aici am luat-o la pas spre Babele. Traseul montan, marcat cu o linie galbena, ne indica o durata de 2 ore - 2 ore juma. Alergati la propriu pe camp de un infanterist de cariera (:D) am ajuns la destinatie dupa nici jumatate din timp. Aici l-am intalnit pe actorul de telenovele Ioan Isaiu, prietena si cativa apropiati.

Am decis sa coboram in Busteni cu telegondola si bine am facut pentru ca cealalta alternativa ar fi fost sa o luam la pas pe Jepii mici. Nu faceti greseala sa o luati pe Jepii mici daca sunteti niste simpli amatori de drumetii neechipati corespunzator, asa cum eram noi.
Pretul pentru coborarea cu telegondola pana in Busteni este tot 27 ron de persoana.
Din Busteni, incalziti si plini de adrenalina am hotarat sa ne deplasam pe jos pana la Sinaia. Doi kilometri dupa nevastamea, 10 dupa un politist comunitar ... si sapte dupa bornele kilometrice aflate pe marginea drumului. Epuizati si cu kilometrajul dat peste cap am ajuns si acasa.
Duminica am decis sa luam masina pentru ca picioarele dadeau clare semne de oboseala. Am plecat spre Pestera Ialomitei. Pentru asta iesi din Sinaia spre Bucuresti, faci dreapta pe drumul spre Targoviste, la Moroieni mergi spre un sanatoriu de TBC ... apoi gata cu civilizatia. Doar padure si pietris vre-o 21 de kilometri pana la Lacul Bolboci. O superba panorama ofera acest lac. Este cel mai curat luciu de apa vazut de mine in tarisoara noastra.
Inca 7 kilometri in aceleasi conditii pana la Manastirea Ialomita si Pestera Ialomitei. Vizitarea pesterii Ialomitei costa 7 ron de persoana dar merita fiecare banut.
Nu ma voi opri doar la o relatare cronologica a evenimentelor ci ma voi intoarce cu poze si articole pentru fiecare eveniment important din aceasta calatorie la munte: Sinaia - Babele - Sfinxul - Busteni - Manastirea Caraiman - Lacul Bolboci - Pestera Ialomita si nu in ultimul rand intalnirea cu grupul Isaiu.

0 comentarii:

Label Cloud