luni, 1 iunie 2009

Bolnav fara simptome

Sufar. Sunt bolnav de ceva mai grav decat "aviara gripa" ... pardon, gripa porcina. Si imi e foarte teama ca asta chiar nu are remediu. Mai usor te lasi de tigari, cu timpul te lasi si de femei, cu ajutorul crizei ne-am lasat si de cumparaturi dar de microbul asta nicicum.
Multi ma inteleg deja. A fost aseara pe GSPTV, pe un ecran impartit in doua. Desi ne stim locul, ala mic pe coltul din stanga, parca cu nesimtire trageam si la particica mai mare. Degeaba, adevaratul fotbal nu era in groapa noastra ci in fata a 25000 de oameni.
Inca sufar. N-am febra, nu tremur de frig, desi tremur ... nu tusesc, nu-mi curge nasul. Dar sufar. Sunt bolnav dar n-am simptome. Pe langa mine alti cateva zeci de mii de "infractori", cu siguranta mai multi decat in "comuna Urziceni". Sa fie asta o noua pandemie ? Cica nu, nu poate fi. Cerintele sunt altele, noi suntem prea putini. Nici nu s-ar baga de seama lipsa noastra. Si asa multi nu ne suporta. Si chiar nu inteleg de ce ca doar nu suparam pe nimeni. De fapt noi doar facem pe altii fericiti ....

0 comentarii:

Label Cloud