marți, 30 iunie 2009

Scrisoare de la Mos Craciun pentru Borcea

Draga Borcica,

Am primit noua ta scrisoare si nici macar n-a fost nevoie sa o mai deschid, pentru ca stiu ce vrei: sa joci in Liga Campionilor. De obicei, nu raspund la scrisori, pentru ca abia am timp sa impachetez cadourile, daramite sa raspund la milioane de scrisori, acum insa m-ai prins liber, pentru ca esti singurul copil care imi trimite scrisori in luna mai.
Stii bine ca intotdeauna ti-am adus cele mai frumoase cadouri. Cand erai mic, ti-am adus bicicleta si patine cu rotile. Cand ai crescut, ti-am adus ochelari de soare, butelii, masini frumoase, chefuri cu manele si pe Marius Nicolae ( puteam sa-ti aduc chiar un fotbalist, dar tu ai zis Marius Nicolae). I-ai primit pe Lajos, Corpodean si Hategan, ti-am facut cadou o multime de penalty-uri si te-am facut campion de toamna ( habar nu ai ce greu a fost sa deviez in poarta Unirii, sutul ala de c***t al lui Kapetanos din ultima etapa a turului ). Din pacate, Borcica, nu pot mai mult.
Stiu ca ai fost cuminte tot anul si ca ai dansat foarte frumos ( am inteles ca dansezi ca o fetita pe care o cheama Shakira, insa eu n-o cunosc, pentru ca Mosul nu prea duce cadouri in Columbia), dar eu nu pot sa vin decat iarna. Tu esti un baiat inteligent ( sunt convins ca ai fi luat note mari la scoala, daca te-ai fi dus) si intelegi. Totusi, ca sa nu zici ca sunt cacanar si ca nu vreau sa te servesc, o sa trimit scrisoarea ta si altor persoane care te-ar putea ajuta: Sfanta Vineri, vrajitorul Merlin si Rumburak.

P.S. I-as trimite si lui Iisus, dar El abia a reusit sa faca un olog sa umble; pe Tamas si Moti nu cred ca e in stare sa-i faca sa stea pe picioare.

P.P.S. Daca nu se rezolva nimic, mai scrie-mi in decembrie; poate iti fac o surpriza si-i conving pe astia de la UEFA sa infiinteze Liga Campionilor de Toamna.

0 comentarii:

Label Cloud