sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Pantera neagra cand devine vedeta

Sigur am si eu zile bune si zile rele, sau daca vreti mai pe limba mea zile albe si zile negre. Am zile cand trebuie sa alerg dupa vanat dar si zile cand totul vine la "lantul" meu. Sigur inca ma mai gandesc daca e mai bine in libertate sau sa fac pe papusa de plus a oamenilor.
Angelina e o fata draguta si nici macar nu ma da afara cand are chef de o partida cu Brad. Sigur eu sunt mai timid si ma rusinez, noroc ca nu se baga de seama.
Vedeti voi sunt zile cand trebuie sa dau bine in poza, dar stiu ca nu este foarte greu. Blitzurile ma adora. Iubesc pielea mea neagra stralucitoare. Angelina, fata draguta asa cum va spuneam, a incercat sa se asorteze cu mine la mica noastra reprezentatie dar mi-e teama ca va fi eclipsata. Si totusi buzele ei ar putea acapara toata poza. Ohh da nu, ce prostuta sunt, cum as putea crede asa ceva.
Angie, Angie draga hai acasa, luminile ma obosesc ...


0 comentarii:

Label Cloud