luni, 12 ianuarie 2009

Caut loc de parcare

Si asta am incercat sa fac astazi. Am fost la Piata Orizont, sediul ADP al sectorului 6, locul unde stiam eu ca in mod normal se impart locurile de parcare. Optimist nu prea eram stiind situatia din fata blocului meu dar mi-am incercat sansa.
Cum am intrat in obscurul sediu ADP am fost primit cu o multitudine de afise A4 pe pereti care ma instiintau ca IN PERIOADA 15 decembrie 2008 - 1 februarie 2009 NU SE MAI INCHIRIAZA LOCURI DE PARCARE.
M-am adresat amabil unei domnite care raspundea de zona Militari - partea dreapta, (exact asa scria pe coala din fata dansei), daca pot solicita un loc de parcare pentru inchiriere si mi-a raspuns sec ca in acel moment nu da informatii.
Si cum "eu" ma aflam in slujba dansei si nu invers am plecat spre casa hotarat sa revin dupa 1 februarie. Daca voi fi tratat cu aceeasi raceala, sau mi se va cere spaga pentru nenorocitul de loc de parcare, sunt hotarat sa-mi las semnatura in condica de reclamatii a ADPului.

0 comentarii:

Label Cloud