vineri, 25 decembrie 2009

Mesajul lui Mos Craciun

Pe lângă toate cadourile primite sub brad de la Moş Crăciun, într-unul dintre pachete am găsit şi un mesaj de la Moş Crăciun. Mesajul nu cred că-mi era adresat mie, poate fiindcă nu eu eram "copilul" cel mai cuminte din casă. Iată mesajul Moşului:

De milenii vin prin case
Case simple sau bogate
Vă aduc cadouri multe
Apoi plec pe nesimţite.

Sub brăduţ multe am pus
Pentru tine, pentru brad,
Poate ca nu sunt de-ajuns
Dar primeşte-le cu drag.

Pentru tine şi-alţi câţiva
Moşu împarte dragostea
Dragoste şi sănătate
Că-s mai bune decât toate.

Ce-am adus am pus sub brad
Dar aici nu mai încap!
Caută şi-n loc dosit
Locul tău obişnuit ;) .

Acum, când plec din casă
Las loc de o speranţă.
Fie ca-n anul ce vine
Să primeşti o bucurie.

Multă muncă ai îndurat
Anul ce s-a terminat
Dumnezeu te-a urmărit
Şi pe loc mi-a poruncit.

Moşule, la Ramona când ajungi
Laşi mesajul de la mine:
DRAGA TATII, CE-ŢI DOREŞTI
SE VA ÎMPLINI, ŞTII BINE !!!

Acum chiar că am plecat
Am copii de colindat
Şi caleaşca mea e plină
De cadouri şi lumină.

Oricâte cadouri am fi primit nimic nu îl poate depăşi pe acela ce îl aşteptăm de aproape un an şi jumătate. Fie ca anul ce vine să ni se împlinească dorinţa!

0 comentarii:

Label Cloud