joi, 9 iulie 2009

Vacanta in Bulgaria prin Goranov Online

Am descoperit o agentie de turism online bulgareasca - Goranov. Comparativ cu oferta agentiilor romanesti este indiscutabil mai buna din punct de vedere financiar ba chiar si serviciile sale sunt foarte prompte si nu prezinta niciun fel de grad de risc.
Recunosc ca am avut ceva emotii sa ma bazez doar pe un voucher trimis online la cateva minute dupa ce am trimis banii prin card direct in Bulgaria, emotii ce s-au dovedit nefondate odata ajuns in Golden Sands (Nisipurile de Aur) - Hotel Kaliakra Palace 4 stele.
Voi vorbi si voi veni cu poze din statiunea bulgara intrun articol viitor dar acum vreau sa ma refer strict la modul cum am lucrat cu cei de la Goranov.



I-am descoperit pe pliantele de la targul de turism din martie de la Bucuresti. Am accesat siteul. Am analizat oferta si am ales 5 nopti cazare la Kaliakra Palace din Nisipurile de Aur - all inclusive. Perioada a fost 2-7 iulie, prinzand astfel 3 nopti la preturi mai reduse si alte 2 la preturi mai mari deoarece intrasem in sezon. Cu toate astea pretul a fost de doar 405 euro per sejur in conditiile unui hotel de 4 stele cu vedere la mare, plaja la doar 20 metri si all inclusive. O familie de tineri romani care au venit prin agentia romana de turism Magellan au platit peste 700 de euro in conditiile in care aveau doar o noapte in plus de cazare.
A doua zi am primit un plic de la Goranov prin care mi se faceau cunoscute cateva variante de petrecere a vacantei si multumirea lor ca am apelat la ei. Mai mult am constat ca datorita faptului ca eram clienti trimisi de Goranov am primit cele mai bine plasate camere ale hotelului - etaj 5, central cu vedere perfecta la mare.
Prin urmare daca alegi Bulgaria verifica siteul agentiei de turism Goranov online si foloseste-l cu incredere comunicand cu ei chiar si in romana.

Aici este reclama ta!
Intre doua oferte de vacanta de la Goranov online relaxeaza-te cu un joc online pe
jocuri sport.

2 comentarii:

Informatii despre papagali spunea...

Ce au bulgarii si nu avem noi?

Panterele Negre spunea...

All inclusive la tarife mult mai bune, plaje mai putin agitate si mai curate si multe rusoaice :))

Label Cloud