joi, 14 februarie 2008

adyzbang_tv isi conduce echipa la o noua victorie


Am trecut prea usor peste amicalul din aceasta miercure cu echipa bunului meu prieten, adyzbang_tv, la fel de usor cum echipa mea a tratat meciul. Deja infrangerile parca fac parte din cotidianul echipei lucru cu care suporterii este foarte posibil sa se obisnuiasca din pacate :(.

Din pacate meciul desi amical, a adus multa indarjire pe teren fapt ce a dus la 3 accidentari, accidentari care nu fac bine niciuneia dintre echipe deoarece amandoua sunt angrenate in grele meciuri de baraj.

Speram in recuperarea lui Tarca pana la ora meciului, ca si a jucatorilor lui aditza desi pare mult mai greu, si multa bafta in baraj.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Am fost atat de zapacit zilele dinaintea amicalului in cat am uitat pur si simplu de el :( ... si cand ma gandesc cat de mult mi-am dorit sa joc cu tine... !

Label Cloud