duminică, 2 martie 2008

Asa e hattrickul

Constat cu surprindere ca noul motor din hattrick si-a propus sa-mi faca un cadou la debutul sau. Sigur as fi vrut sa mi-l ofere in urma cu doua-trei saptamani dar atunci a dat rateuri ca un motor caruia i s-a bagat benzina cu plumb desi toata viata lui a mancat fara plumb. Marius stie ! ... :D
Aletheu, soory tata, da chiar meritai mai mult.

Practic jumatate din obiectivul campionat l-am realizat iar in cupa nu se pune problema sa nu mai facem un pas.

Am mai vazut si alte meciuri in care motorul nou al jocului si-a facut de cap. Craiova Championship a pierdut nemeritat, ba chiar si nasul meu cu NEW PATRIOTS ar fi meritat mai mult.

Concluzionand in prima etapa am iesit mai bine decat am fi meritat, 3-2 cu Katabaza lui Aletheu.

PS. am uitat sa dau atac pe flancuri :))

0 comentarii:

Label Cloud