luni, 21 decembrie 2009

Restart în hattrick

Mai dese sunt guvernările lui Boc decat articolele mele, dar dacă de la premier am încetat de mult să mai asteptăm altceva decât strângeri de dinţi sau de curele, apăi articolele mele işi propun, ca şi pâna acum, să readucă o pată de culoare, optimism, monden dar şi critică acolo unde este cazul.
Şi pentru că blogul a fost realizat in primul rând ca motiv pentru a-mi "lăuda" performanţele din hattrick, atunci aşa să fie marcată revenirea în blogărit.

Restart în hattrick
Ambiţionat la început de sezon, atunci când am reuşit să obţin câteva victorii nesperate în condiţiile în care am întâlnit adversari cu loturi mult mai puternice, am legiferat posibilitatea promovării în V.
Cu ceva şansă, şi investiţii, dar menţinând o sumă a salariilor sub 2,5 milioane, am ajuns la barajul de promovare. Adversarul deşi cu salarii mai mari venea (deşi mai corect eu m-am dus la el) cu probleme uriaşe în defensivă. O accidentare, o eliminare şi astfel aveam prima gaură în sistemul lui tactic.
Analizat, ca pe vremea în care Panterele Negre erau în marş către prima ligă, scraggy n-a avut nicio şansă. Apărarea a amorsat orice urmă de "exploziv" a atacului advers iar atacul meu a răspuns perfect.
Acum vine partea neplăcută a acestei promovări şi anume aceea că la o analiză destul de atentă (forţă brută, antrenor, bani, aşezare) sunt favorit doar acolo unde nu am de gând să investesc, contul bancar. Şi astfel dintr-o promovare s-a transformat într-o provocare. Vreau să rămân în această serie (V.84) în condiţiile în care voi păstra cele mai mici salarii, mergând spre un maxim de 3,2 milioane.

Obiectivele Panterelor Negre sunt următoarele:

Declaraţie de presă

19.12.2009 (15/40) Atat, nimic mai mult 1. Sa revenim la 1,5 miliarde cash 2. Sa ne mentinem in V indiferent cum 3. Sa pastram cele mai mici salarii din aceasta serie 4. Sa "reformulez" echipa dupa noua strategie "secreta" 5. Sa pastram media de varsta - max. 24 ani pentru prima echipa 6. Macar 2 jucatori de 17 ani pentru antrenat

Primele 3 obiective sunt obligatorii, a 4-a va începe cu siguranţă, a 5-a nu va fi greu de realizat. A 6-a depinde mult de ce voi antrena în continuare. Există un 10% din mine care zice că după aproape 6 ani de antrenat apărare ar trebui încercat şi altceva. Deocamdată minoritatea se supune majorităţii ...

0 comentarii:

Label Cloud